Astrologie

Dálnice D8 očima astrologa

Český stát po třiceti letech slavnostně "dostavěl" dálnici D8, co na to říkají "hvězdy" a tarot?

Silniční dopravní stavby v této zemi jsou často jedním velikým zločinem. Obvykle trvají mnohonásobně déle, než ve zbytku civilizovaného světa a co je nejdůležitější - stojí mnohonásobně více peněz. Jedna z těchto staveb se však jednoznačně vymyká jakýmkoli pravidlům, právu a zdravému rozumu. Jedná se vysoce rizikový úsek dálnice D8, vedoucí značně nestabilním územím chráněné krajinné oblasti České Středohoří. Pojďme se stručně podívat na krátkou historii a také na astrologické dispozice celé stavby.




(c) kemel.cz


Ohledně umístění tělesa dálnice se vedly ostré spory mezi značně arogantním státem a nejrůznějšími aktivisty a geology dlouhé roky, už od "sametové revoluce". Politici se v zájmu "úspor" rozhodli zničit jednu z nejhezčích částí této naprosto unikátní krajiny tisíci tun betonu, hlukem a zplodinami. Aktivisté a také řada místních občanů se jim v tom, vcelku logicky, snažila zabránit. Největší váhu měl hlas geologů, kteří od samého začátku varovali před možnými sesuvy a nestabilitou terénu. Stejné argumenty ale používali i aktivisté a jak jsme mohli vidět před třemi lety, kdy téměř dokončenou dálnici zničil masivní sesuv půdy po dvoudenních deštích, pravdu neměl stát, ale odpůrci dálnice. Mnoho zbytečných miliard z peněz daňových poplatníků tak ministerstvo dopravy doslova naházelo do kanálu. Zkusili jste si někdy spočítat, kolik by se za tyto peníze dalo postavit školek, nemocnic a domovů pro seniory? Raději to ani nezkoušejte, protože byste se vystavili riziku infarktu, mozkové mrtvice a akutního šílenství.


Politici se v kalném prosincovém dopoledni poplácávali po zádech a prezident této země se sípavým a unaveným hlasem ostře opřel do všech aktivistů, kteří dle jeho názoru způsobili desítky let zpoždění této tak úžasné a potřebné stavby. Jak je zvykem pana Zemana, emotivně tu šířil sprostou lež a demagogii, ale nejhorší na celé věci je, že to byla mimo jiné i vláda tohoto muže, která otevřeně pohrdala demokratickými úřady a soudy a stavěla dálnici načerno tam, kde nikdy neměla být. Jako astrolog s dlouholetou praxí si ale myslím, že se nikdo nebude radovat zbytečně dlouho. Nejvýmluvnější je již samotný horoskop k datu otevření dálnice - 17.12.2016 v dopoledních hodinách.


Jak vidíte v horoskopu, vypočítaném k cca desáté hodině dopolední, (za dopravu obvykle "odpovídají" dvě planety - Merkur a Měsíc a pak vše, co je aspektuje), není to žádný zázrak. Měsíc ve Lvu je v opozici s Venuší ve Vodnáři. Venuše je zároveň vládkyní třetího domu (doprava, znamení Býka, Země). Merkur (doprava) je v ostré kvadratuře s Jupiterem (úspěch), v konjunkci s Plutem (nečekané a nevratné změny) a tato planeta má kvadraturu s Uranem (náhlé, nečekané problémy - a zásadní). Severní uzel směřuje do znamení Panny (půda) a má ostrou opozici s Neptunem (nejasnosti, potíže, mlhavé perspektivy). Saturn je stále v konjunkci se Sluncem, ale v ostré aplikační kvadratuře s Chironem (Země, zranění, problémy). Jupiter je navíc v opozici s Uranem (nečekané události). Merkur, Uran a Pluto mají velmi nízké astrologické hodnoty, výrazně nejvyšší má Neptun, po něm pak Slunce. Slunce by sice zpočátku mohlo zachraňovat situaci, ale zbylé planety a jejich aspekty jsou bohužel docela jasné. Stát si zde za každou cenu prosadil naprosto nesmyslný, předražený a nebezpečný projekt a celé to pravděpodobně v budoucnu nedopadne dobře. Jak špatná je astrologická situace, je ostatně vidět i následující skutečnosti: křečovité dodržení termínu nakonec dopadlo tak, že polovina dálnice se v úseku Prackovic stejně musela okamžitě uzavřít, protože pod jedním z mostů se opět začalo hýbat podloží. A to se prosím stalo pod mostem, kde zatím neprojely tisíce kamiónů denně!


Pojďme se ještě podívat ještě na mé, (čistě subjektivní) tarotové karty.

Otázky:


a) jaká je cca budoucnost D8 v nejbližším roce? Odpověď - Sedmička Holí, Devítka Pohárů a obrácená Šestka Mincí. Tedy provoz se tam zřejmě udrží metodou "opravíme to za jakoukoli cenu", lidé v obcích, postižených dopravou si oddychnou, ale bude to za cenu nadměrného úsilí a značného množství finančních prostředků. Určitě to nebude bezproblémový provoz.


b) dojde v roce 2017 k úplnému zastavení provozu na úseku mezi Lovosicemi a Ústím? Odpověď - obrácená Sedmička Mincí, obrácený Poslední Soud a Velekněžka. Tedy jasná odpověď - nedojde.


c) dojde v následujících třech letech k obnově provozu na železniční trati, zničené sesuvem půdy? Odpověď - obrácená Devítka Pohárů, Rytíř Mečů a obrácená Dvojka Mincí. Myslím, že provoz se do roku 2020 určitě neobnoví.

Pokud budou mít pravdu karty, zřejmě nebude v následujících let příliš pršet:-) Protože vydatnější deště by určitě provoz zkomplikovaly více, než hodně. Tedy počkejme si, jestli budou mít pravdu karty, nebo horoskop.


Na závěr si ale nedopustím reakci na otevřené lži a bláboly prezidenta Zemana. Ten mimo jiné prohlásil, že právě ekologičtí teroristé prý zdrželi stavbu o desítky let. A doslova řekl, že pravdu měl stát a vyzval přihlížející, aby nevěřili ekologům a aktivistům. To mě u notorického alkoholika a kuřáka nepřekvapuje, ale pravdu nemá. Kdyby stát poslechl právě tyto lidi a také geology, dálnice už mohla být patnáct let v provozu. Byly to nekompetentní vlády a úředníci, kdo způsobil tento obří tunel na peníze, zničení nesmírně cenného území CHKO a zpoždění v řádu desítek let. Nevěřte Miloši Zemanovi!



Autor: Zbyněk Slába | Počet komentářů: 0 | Sdílet na: | | |