Astrologický rozbor dvou vlastních, mimořádných leteckých událostí
K napsání tohoto článku mě inspirovaly události o víkendu 21. a 22.11 2006, který byl z hlediska sportovního letectví poměrně nepříznivý a kdy také "konečně" došlo při létání i na mne samotného. O zmíněném víkendu nastalo několik nehod sportovních letadel, většinou s vážnými zdravotními důsledky pro jejich posádky a k jedné nehodě spíše kuriózní, při které projela mohutná AN2 letištní věží a zdevastovala při tom vlajkovou loď mladoboleslavské automobilky - parkující Škodu Octavia. Otázka zní - lze se vyhnout leteckým nehodám pomocí astrologické predikce? |
Dle mého názoru ano, ale je potřeba pochopit základní princip projekce určitých souvztažností do reálného leteckého provozu. Výborný materiál o letecké astrologii naleznete na stránkách Tomáše Bezděka a není tedy třeba je zde podrobněji rozebírat. Důležité však je stanovit, zda se při vlastním zahájení letu vyskytují tzv. klíčové aspekty, které mohou výsledně iniciovat případnou leteckou nehodu a pokud ano, je nutné před letem a v jeho samotném průběhu zaměřit pozornost na oblast, která je ohrožena, či oslabena. Pokud jste sami piloti, není to nikterak těžké, ale v případě silných klíčových aspektů bych do dopravního letadla asi nenastoupil, protože v tomto okamžiku nemám žádnou šanci let jakkoli ovlivnit. Klíčovými aspekty jsou především přesné a paradoxně zejména harmonické (!) vazby mezi osobními a rychlými planetami s planetami transpersonálními, nejčastěji mezi Uranem a Merkurem, Saturnem a Merkurem, nebo mezi Saturnem či Uranem a Sluncem, případně ještě aspekty Merkura či Slunce se zmíněnými vnějšími planetami. Aspekty Pluta a Měsíce vždy velmi snižují možnost přežití posádky a cestujících. Zvýšenou pozornost je třeba věnovat také přesným aspektům Urana se Saturnem. Čím exaktnější aspekt je v okamžiku startu letadla, tím větší je pravděpodobnost, že dojde k závadě, nebo selhání a to v oblasti, která je signována příslušným astrologickým domem a také znamením.
K druhé mimořádné události pak v mém případě došlo ve čtvrtek 26.10. Startoval jsem v dvoumístném P-92 s kolegou z práce na palubě, v 14:25, opět v Benešově u Prahy. Celý let proběhl bez závad a bez problémů, jeden však nastal těsně před přistáním. S plnými klapkami jsem se blížil na práh dráhy, když v tom se letadlo náhle prudce prosedlo. Reagoval jsem kontrolou rychlosti, přidáním plynu a přitažením řídící páky. Ještě jsem kolegovi říkal, že tak silný klesavý proud jsem při přistání nikdy nezažil. Jaký však byl můj údiv, když stroj namísto očekávaného dosednutí pokračoval s motorem na volnoběhu v letu ve stejné výšce a na stejné rychlosti. V polovině dráhy jsem vzdal marné snahy, oznámil trapné zrušení přistání a opakování okruhu. Prosednutí totiž způsobily klapky, které můj kolega nechtěně zavřel kolenem, když se protahoval. (Ovladač se nachází na palubní desce na pravé straně). Jaké astrologické příčiny lze hledat u tohoto problému?
|
Autor: Zbyněk Slába | Počet komentářů: 0 | Sdílet na: | | |