| Chorvatsko - pohoří Biokovo |  | 
| Dva nejznámější biokovské body - sv. Ilja a sv. Jure 
 | 
 |
  | 
 |
 | 
 |
  | 
| Chorvatsko - první ponor |  | 
| Mé první chorvatské potápění 
 | 
 |
  | 
 |
 | 
 |
  | 
| Chorvatská obec |  | 
| Typická chorvatská obec slovem i obrazem 
 | 
 |
  | 
 |
 | 
 |
  | 
| Chorvatsko - fauna |  | 
| Chorvatská zvířátka a mořské příšerky 
 | 
 |
  | 
 |
 | 
 |
  | 
| Chorvatsko - Dubrovnik |  | 
| Chorvatský Dubrovnik - perla Jadranu 
 | 
 |
  | 
 |
 | 
 |
  | 
| Chorvatsko - moře a příroda |  | 
| Chorvatské moře, příroda, doprava a ubytování 
 | 
 |
  | 
 |
 | 
 |
  | 
| Chorvatsko - stručná historie |  | 
| Moderní chorvatská historie 
 | 
 |
  | 
 |
 | 
 |
  | 
| Šumava podzim 2001 str. 3 |  | 
| Šumava - Srní, horské kolo, léto 2001, 3. strana 
 | 
 |
  | 
 |
 | 
 |
  | 
| Šumava podzim 2001 str. 2 |  | 
| Šumava - Srní, horské kolo, léto 2001, 2. strana 
 | 
 |
  | 
 |
 | 
 |
  | 
| Šumava podzim 2001 str. 1 |  | 
| Šumava - Srní, horské kolo, léto 2001, 1. strana  Šumavu a zejména její centrální část - Srní jsem trochu znal z několika mých dřívejších dovolených. V roce 2001 mě napadlo přibrat sebou horské kolo a poznat tento nádherný kraj ze sedla mého "ocelového oře". Nápad to byl dobrý, pouze postrádal jednu nepodstatnou drobnost a to jakoukoli možnost vlastní dopravy na jihozápad republiky, protože auto jsem v té době neměl a autobus z kapacitních důvodů nepřipadal v úvahu. Pocházejíc z železničářské rodiny a svázán tak určitými tradicemi  , zvolil jsem nakonec "osvědčený" způsob přepravy... | 
 |
  | 
 |
 | 
 |
  | 
| Vysoké Tatry 1999 strana 4 |  | 
| Vysoké Tatry srpen-září 1999 - 4. strana 
 | 
 |
  | 
 |
 | 
 |
  | 
| Vysoké Tatry 1999 strana 3 |  | 
| Vysoké Tatry srpen-září 1999 - 3. strana 
 | 
 |
  | 
 |
 | 
 |
  | 
| Vysoké Tatry 1999 strana 2 |  | 
| Vysoké Tatry srpen-září 1999 - 2. strana 
  31.8.1999 - odpočinkový den     neska vstávám až o půl páté a dávám si naprosto odpočinkový den. Sbalím si jenom nejnutnější věci a jedu do Starého Smokovce navštívit Studenovodské vodopády. Pozemní lanovka na Hrebienok mně svými sedmdesáti korunami za pětiminutovou jízdu umožňuje naprosto svobodnou volbu pěší chůze a tak se alespoň trochu proběhnu při půlhodinovém výstupu lesem. Drobně prší a je mlha, ale také je krásný vzduch a pláštěnku zatím nepotřebuji. Z Hrebienku scházím dolů k vodopádům a od potoka pokračuji výš po magistrále k největšímu z nich. I přes poměrně horší počasí potkávám  cestou  značné množství lidí. | 
 |
  | 
 |
 | 
 |
  | 
| Vysoké Tatry 1999 strana 1 |  | 
| Vysoké Tatry srpen-září 1999 - 1. strana 
 | 
 |
  | 
 |
 | 
 |
  | 
| Hydrologická situace ve Středních Čechách |  | 
| Odborný článek o hydrologické situaci ve Středních Čechách 
 | 
 |
  | 
 |
 | 
 |
  | 
 


 
 
 
  
  
  
  
  
 

 
  o půl páté posloucháme pravidelné drncání kol expresní lokálky firmy ŽSR, blížícího se závratnou, zhruba šedesátikilometrovou rychlostí k Tatranské Štrbě, odkud opět klasicky pokračujeme zubačkou a pak električkou do Starého Smokovce. Nad stanicí lanovky (kterou čistě z cenových důvodů pohrdavě míjíme) si přečteme na ukazateli délku cesty - 5,5 hodiny. Je půl  šesté  a  bráška  se smíchem říká: "Tak dobře, v půl deváté jsme tam, ať nežeru". Ponechávám to raději bez komentáře a rychle stoupáme podél lanovky na Hrebienok. Tady se podívám na sjezdovku se sklonem připomínajícím střechu kostela:
o půl páté posloucháme pravidelné drncání kol expresní lokálky firmy ŽSR, blížícího se závratnou, zhruba šedesátikilometrovou rychlostí k Tatranské Štrbě, odkud opět klasicky pokračujeme zubačkou a pak električkou do Starého Smokovce. Nad stanicí lanovky (kterou čistě z cenových důvodů pohrdavě míjíme) si přečteme na ukazateli délku cesty - 5,5 hodiny. Je půl  šesté  a  bráška  se smíchem říká: "Tak dobře, v půl deváté jsme tam, ať nežeru". Ponechávám to raději bez komentáře a rychle stoupáme podél lanovky na Hrebienok. Tady se podívám na sjezdovku se sklonem připomínajícím střechu kostela:

